Preskoči na glavno vsebino

piranske uličice

Posted by Picasa

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Otvoritev 2 razstav na Šmarni gori

Že kar nekaj let je minilo  odkar smo zadnjič razstavljali na Šmarni gori. Tokrat se bomo predstavili z dvema konceptoma. Anda Perdan in Alenka Ramovš s  čudovitimi slikami v zgornji galeriji in seveda skupini mladih z sončnimi ,energijskimi slikami v spodnji galeriji pod mentorskim vodstvom ment. in slikarke Metke Gosar. Dogodek  se bo udejanjil na kulturni dan 8.02.2020 ob 13.00 uri po zaključku programa Društva Blaž Potočnikove čitalnice. Vabljeni v našo družbo.

Metkin kolaček

Takšna jutra so kot pesem......Zjutraj sem se prebudila srečna,kajti včeraj sem imela prekrasen večer z Bazaartovci,,,,danes sva povabljena na kosilce in jutro je bilo sveže in primerno za peko.....Prilagam vam moj recept,preizkusite ....polno,sočno,sveže in poletno.... 3 jajca 1 skodelica sladkorja(rjavega) 1 skodelica mleka(sojinega ali kokosovega) 2 skodelice moke(riževa,sojina ali koruzna moka) 1 skodelica rožičeve moke 5 žlic olja 5 žlic ruma ali borovničevega likerja 1 pecilni prašek limonina lupinica,kandirano sadje,koščki melone,ingverja,marelic,rozin. Penasto zmešajte rumenjake in sladkor,dodajte mleko,moko,v katero ste pred tem zmešali pecilni prašek,rožičevo moko,olje, rum ali liker in naribano limonino lupinico.Na koncu dodajte sneg treh beljakov.Maso narahlo zmešajte,vlijte v namaščen pekač in jo pecite na 200 stopinj celzija pol ure.Ko je pecivo pečeno,ga posipajte z mletim sladkorjem,jaz pa pripravim čokoladno glazuro in kolač primerno okrasim.Postrežem g

Atelje Duka Piran

Tako sem si zaželela zopet pokukati v atelje , ki mi je tako pri srcu. Žal nisem imela časa , počakati do 18.00 ure , ko bi ponovno odprl svoja *varovana vrata*....Bom imela pa v septembru več časa in sreče....