poslikava obutve

.... s tankim čopičem sem nanašala njene ljube motive, upoštevajoč na modrino njenih oči......
Posted by Picasa

Komentarji

  1. Uau noro! hm, tudi jaz imam ene...☺

    OdgovoriIzbriši
  2. to mi je pa všeč zelo všeč...

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja, ni problema, kar prinesi.....Z veseljem se bom poigravala......s čopičem in motiviko...:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oj, katere barve pa uporabljaš za poslikavo? Meni so svetovali kar za keramiko, ampak je že po enem dnevu precej slaba. Je pa tudi res, da uporabnica lih ne pazi kaj počne s čeveljci.
    Lp, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  5. lahko uporabljaš kar barve za tekstil,(za temnejše močnejše(pokrivne) odtenke, nekoč sem si v ZDA kupila prav za usnje...:)ampak pri nas se to ne da kupiti....l.p. Metka

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave